Fredagkväll...

Så, efter ett par timmar hos min kära syster, är vi hemma igen...
Nu har man hunnit sjunga, dansa, leka med tågbana, städa (?) med lille T och druckit kaffe. Känner mig så tillfreds efter nån timme tillsammans med söstra mi...
Men nu väntar en lugn kväll med godis, TV och en och annan renoveringsdiskussion... Får väl se om maken N håller med mig om vad som BEHÖVS göras klart i köket. Han håller ju på att renovera en husvagn, nästan från grunden, så han tycker nog att jag kan sköta köksfixet... Trevlig fredag!

Till min kära Syster

Att gå genom livet och känna sig halv
Att vara så beroende av en annan människa så det blir ett handikapp
Att känna sig otillräcklig om man inte har den personen vid sin sida
Att älska någon så det gör ont! (En smärta som är ljuvligt underbar...)
Jag känner  ALLT detta fast jag egentligen inte behöver göra det...
Men jag gör det gärna, för jag har ju DEJ!
Du gör mig hel, min älskade lillasyter!

Kommentarer
Postat av: Sagomamma

Vad ska man säga? Tack, allra käraste syster. Jag älskar dig.

2008-05-02 @ 22:04:13
URL: http://sagomamma.blogg.se
Postat av: Anki

Å jag dej!

2008-05-02 @ 22:30:47
Postat av: KöttkvarnsArne

Mycket kärlek härinne..NAJS

2008-05-03 @ 11:04:17
Postat av: Nono

Så fin kärlek och gemenskap ni har.. systrar är de bästa som finns =)

2008-05-03 @ 15:01:12
URL: http://noniss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0