Tacksamhet & saft...

Sitter just nu i skolan, och på schemat står det "filmdags"...
Har precis kollat på "Plötsligt i Vinslöv" & på "Hästmannen". Vilka orginal det finns, och som de bemöts av samhället!
"Hästmannen" är en film som jag tycker alla borde se. Om en man som bor ensam i en liten stuga, som sköter hästar och kor utan några moderna redskap. Tänk om alla var så ödmjuka och lyckliga inför så lite i livet...

Nu mår jag bra! Jag har fått skratta och gråta på en och samma förmiddag! Sen väntar målning av husvagnen, sol, trädgård, hinderbana och saft på gräset med min underbara familj i eftermiddag.
Så lycklig jag känner mig, över så "lite"... Och allt är min egen förtjänst även om maken N är med på ett hörn.
Jag är tacksam över att jag kan se allt jag har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-05-08 @ 19:20:32
URL: http://hallings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0