Mirakel...

Skööönt!!
Redovisningen gick sååå bra!
Jag tyckte det kändes avslappnat och vi kunde nog mer än vi trodde...
Dessutom fick vi bara positiva reaktioner och fina ord av klassen efteråt. Ja, av läraren också... Men det betyder inte lika mycket som det gör när det kommer från klasskompisarna. TACK!

I lördags fick  min "styvbror" en son, lille Loke. Allt hade gått så bra, och han lät så lättad och lycklig när han ringde. Lille Loke, vad du var efterlängtad! 
Och igår fick vi (mina barn) även en ny kusin i familjen. Lilla Madicken... Välkomna till världen!

Visst är det konstigt...? Människor föder barn varenda dag, men ändå är det ett så stort ofattbart mirakel när just den bebisen kommit ut, och allt har gått bra... Man ler med hela ansiktet och är så tacksam för de nyblivna föräldrarnas skull.

Man kan förståss inte jämföra en redovisning i ART med att föda ett barn, men mirakel är det.
Olika sorters mirakel...
Och man ler med hela ansiktet och är så tacksam när det är klart...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Uppskattar alltid en ärlig kommentar! =) Ni var sååå duktiga på redovisningen! Kram

2009-04-29 @ 13:31:55
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 04:43:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0