Skön känsla!

Jobbade igår kväll...
Känns så bra. Men först ska nya ungdomar så klart "känna av" var de har mej...
Hela proceduren ska gås igenom.
Namn? Ny här? Kan vi få saft? (inget sött till sockerberoende) Får jag gå in till killarna? (killar och tjejer delade) Kan du ta ett glas till mej? Får jag ha med mig doftsprayen in på toa? Barn? Gift? Osv osv...

Efter nån timme är allt klart och färdigcheckat.
Då andas vi ut båda två. Sen kör vi på!

Var i Åhus och åt glass. Kallt som sjutton!
TIttade på havet i fem minuter, in i bilen och hem till Hässleholm.
Kollade lite på film, skrattade, skämtade och hade en hemskt trevlig kväll.

Cyklade hem klockan 22 och kollade på film med min älskade. Finns inget som slår det...
Men jag ser fram emot nästa pass.
Man känner att man gör nytta... Man bara finns där, för dem som behöver det...
Och det är ju faktiskt rätt underbart!

Att vara behövd...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hejsan! Man kan sitta inne i värmen hos oss och äta glass om man är i Åhus. Ett tips! :)

2009-04-21 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0