Skratträttigheter...

Följde med min syster till en kompis i Kristianstad för klipping...
Skönt att få ventilera med henne... (se föregående inlägg)

Det slutar med att vi sitter och ASgarvar hela vägen från Kristianstad!
Som vi vinglade över hela vägen. Det är så skööönt att bara skratta! 
Och det är med Allrakäraste syster (läs Astrid Lindgrens fantastiska bok) som jag har de flesta av mina asgarv.

Man skrattar tills man "spyr" luft...?! Ligger på golvet och har sååå ont i varenda muskel. Tårarna rinner och mascaran svider i ögonen. Man vill skrika, men det kommer ingenting ur en. Man bara skrattar o skrattar o skrattar...

Och det känns som den underbaraste av alla "depp-kurer". Fasen, alla borde få skratta ordentligt varje dag.
Det borde vara en rättighet.

Och alla borde få träffa min syster... Det borde vara en mänsklig rättighet.

Kommentarer
Postat av: Sagomamma

Hahahahahaha, jag fnissar bara jag läser!

Spy luft? Bra beskrivning där!



Tjena tjejer, här har ni ert käk, tjockisar!

2009-04-15 @ 21:22:50
URL: http://sagomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0