Dagens outfit...

Det spelar ingen roll vilken blogg man än läser, för alla verkar tro att alla andra är intresserade vad de har på sig, var kläderna kommer ifrån och vad de kostar...
Kostar det då lite mer än vad en vanlig Svensson har råd med så är det extra "coolt" liksom...
Självklart fattar jag väl också att de faktiskt finns de som är intresserade av mode och sånt, men när de skrivs om det överallt...
Då ska väl inte jag vara sämre!

Dagens outfit:

Svarta mysbyxor inhandlade på MAXI för 2 år sen på rea 79:-
Rosa linne ärvt av mamma, 10 år gammalt
Svart kofta ärvd av en kompis som gick ner i vikt
Svarta "menstrosor", 15 år gamla (ni vet såna fula, urtvättade, sletna som man bara har vid mens)
Röda glittriga raggsockor, julklapp från julen 2006
Blå alldeles för stor morgonrock som egentligen tillhör min älskade Make, present till honom från hans mamma

Tja... ser väl inte speciellt sensuell ut för tillfället, men jag couldnt care less om man så säger...
Perfekt klädsel för soffan, popcorn och Lets dance...

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha !! Å jag som var säker på att det bara var JAG som hade "menstrosor" !

Där ser man ;)

2009-03-07 @ 02:20:57
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0