Familjen med influensa...

Fy för den lede vad kass jag är...
Flickorna hämtades igår från skola och dagis, kändes lite varma, tempen togs och visade 38,5.
Båda två...
Jag började känna mig dålig i skolan under dagen, men jag har för sjutton inte tid att vara sjuk nu!!
Massor att göra i skolan, och hemma ligger en make med, en av doktorn, förmodad lunginflammation.
Men hallå! Om jag då dessutom blir sjuk, vem ska hålla ställningarna då?!
För hur det än är så är det lättare att vara sjuk om man vet att ens älskade är på benen och tar tag i allt det där som "måste" göras.

Det var bara till att glömma skolan i morse. Vaknar med värk i precis var enda muskel, feber och hosta.
Visserligen ligger min så kallade "feber" bara på 37,7, men fy attan vad kass jag blir av bara en sån liten höjning.
Vilken tur det är att barnen är lite slöare när de har feber, annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Dagen har tillbringats i sängen, fullt påklädd, lite te och Ipren.
Och på samma sätt kommer jag avsluta dagen också.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch, fy vad tradigt! Hoppas att Ni blir bättre allihop snart! Kram

2009-02-11 @ 22:50:57
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0