Fredagens måsten...

Yahoo!! Alla friska!
Lite hängiga, men friska...
Huset har nu fått sig en omgång. Lite upplockning och dammsugning. Har ju inte gjort ett dugg när vi var kassa, så det var riktigt roligt att fixa till hemmet inför kvällens dansprogram...
Japp, idag är det ju Lets dance... Har inte koll på vilka danser som gäller ikväll, fast det är kanske lika bra...
Annars hinner vi ju öva i förväg. Nej det får bli en överaskning för både mig och Maken...

Sååå... kvällen tillbringas i soffan med barnen och ett par vänner. De vet bara att de ska komma hit och äta varm smörgåstårta, inget mer... Tänk om de inte ens gillar på Lets dance? Kan inte hjälpas, ikväll tittar de iallafall och gillar det!

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi gillade både det, smörgåstårtan, spelet och sällskapet. Tack för en spontan och mysig kväll. Kraaam!

P.s. Annika var inte så nonchalant. ;-)

2009-02-21 @ 01:41:18
URL: http://www.metrobloggen.se/gottelina
Postat av: Sara

Saknar uppdatering min sköna höna ;)

Dax för Ny omgång av dans ikväll.. hemma på paketten? Får VI bildbevis? /S Krstd Klassen

2009-02-27 @ 07:25:15
Postat av: Shane McGowan

http://blogvobiscum.blogspot.com/



Nu har även jag startat. Får se om det blir mer än ett inlägg.

2009-03-02 @ 19:09:06
Postat av: Sara

Blev så glad av ditt sms att tårarna föll.. :)Tyvärr är jag fattig på luren :/

Kommer jätte gärna på Let´s dance!!

Vi får boka in en fredag som passar oss.. längta

Kram Sara

2009-03-06 @ 08:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0