Lets dance!

Snart börjar Lets dance...
Har upptäckt att jag och flickorna uppskattar vår tid framför tv:n just på fredagkvällarna mellan 20-21,30...
Trodde inte det skulle vara ett program som tilltalade mig/oss, så det är först nu vi kollar på det.
Så imorgon blir det dans i köket. Då provar vi slowfox, pasodoble (?), tango osv... Allt vi har lärt oss.
Och vi är faktiskt otroligt duktiga!
 I våra ögon, kastar vi varandra två meter upp i luften, snurrar pirruetter som bara den och gliiider fram graciöst över golvet. Vi är så smidiga att ögonen tåras. Tycker VI!
Tror dock inte att de som har sett oss utöva danserna håller med...?
Fast egentligen, vem bryr sig?!

Kommentarer
Postat av: annika

Underbart, dansa på! Kom att tänka på när jag sett Dirty Dancing FÖRSTA gången på bio o sen dansade längs gatorna i stan...

2009-02-06 @ 20:22:46
Postat av: Nicke

Demonstrativt sitter jag vid datorn. Kan inte ens tänka mig Carl-Jan som hetero och dansa med en kvinna...

2009-02-06 @ 20:25:58
Postat av: Nicke

Fast okej, jag ger mig. Whiskeyn står ju i teve rummet...

Älskar dig!

2009-02-06 @ 20:26:47
URL: http://chif3n.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Jag hade gärna också kollat men det blir en film i kväll i stället. Jobbar tills på måndag så det blir en lååång helg!



Lycka till med piruetterna!

Och du... Du var jätteduktig i dag, strongt!



Kram Jessica

2009-02-06 @ 21:40:09
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Sagomamma

Hehe, det där är väl inga konstigheter alls? Det är väl obligatoriskt med dansövningar efteråt?!

2009-02-07 @ 08:46:24
URL: http://sagomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0