Systers 30-årsfesttårta

 Så här blev den ena tårtan som jag gjorde till min systers 30-års fest i lördags. Ett lager med nutellakräm (nutella vispad med grädde) och ett lager av dumlefluff (dumlekolor smälta i vispgrädde. Svalnar över natten, för att sen vispas till "fluff") och hela tårtan täcktes av kakaogrädde.
Kallorna är gjorda av MMF (marshmallowfoundant).

Tänk att det aldrig blir riktigt som man har tänkt sig, hade egentligen en annan bild i huvudet om hur det färdiga resultatet skulle se ut, men ALLA tyckte den var jättegod. Och det var den med, det är ju huvudsaken.

Fick till och med frågan om jag kunde tänka mig att jobba extra hos min morbrors cateringföretag. Han sa att de får en hel del förfrågingar om bröllopstårtor... Får väl se hur det blir med det, men visst blir man stolt!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow!! Vilken fin tårta, man blir ju onekligen sugen på att smaka... =)



Vi ses i morgon vännen! & du... Kom ihåg att Du är sååå jävla bra!!

2009-02-02 @ 22:45:37
URL: http://lillanovak.blogspot.com
Postat av: carro

Fan vad du är duktig!!!!!!!

2009-02-07 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0