Sjuk Make & grym Fru...

Idag har jag haft en OOOTROLIGT sjuk make... ;)
Fast jo, han har faktiskt feber och har verkligen varit säng/soffliggande hela dagen.
Har barnen behövt åka iväg så har jag kört. Jag har sett till att maten har funnits på bordet och jag har målat sonens rum... Nu i efterhand så känner jag att jag faktiskt är lite mör...
Men det är fantastiskt vad man orkar när man "måste"... 

Å andra sidan... det hade ju varit konstigt om inte jag och barnen också fick det Maken har...
Och tro mej, ska jag vara liggande!! Utan att ha dåligt samvete för att jag inte gör någonting...
Jag får vanligtvis det annars när jag är sjuk och inte orkar nåt... Måste lära mej att det är ok att inte orka...

Men idag har jag orkat ALLT, och om jag får säga det själv, jag är grym!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du behöver inte orka allt vännen! Du behöver inte slå knut på dig själv för att hinna, kunna och orka!! Bara så att du vet! =)

2009-01-07 @ 00:04:30
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0