Utmärkelse!!

Jag har fått en utmärkelse! Har knappt en aning om vad det innebär, men jag känner mig sååå glad!

                                                                        
Det är min snälla klasskompis Jessica som har nominerat mig med motiveringen:

"En vän till mig som visserligen inte syr (tror jag) men skriver på ett ärligt och skönt sätt om sin vardag som hustru och studerande trebarnsmamma."

Tackar tackar! Ler med hela ansiktet... :)

Nu ska jag ju då nominera 7 stycken jag också... Jag har/läser inte 7 olika bloggar...
Så jag nominerar de jag läser och tycker är värda att läsas...

De nominerade är...

Sagomamma - Min älskade syster. Hon skriver på ett allvarligt och humoristiskt sätt, som gör det lätt att känna igen sig i. Hon är dessutom en av de roligaste människor jag vet!

Herr N - Min älskade man. Han skriver om allt och verkligen ingenting! Man kan aldrig veta vad han ska skriva om... Men roligt är det och han skriver på ett jättebra sätt.

Sen kan jag bara inte låta bli nästa nominering... har inte en aning om ifall man måste känna de man nominerar personligen, men det gör jag i allafall inte med nästa person.

Calle Schulman - En sån rolig bloggare! Behöver jag skratta går jag in och läser vad han skriver, lite allvar ibland men oftast roligt. Tackar för skratten!

Om ni väljer att skicka den vidare så finns det vissa regler som följer med utmärkelsen. Reglerna är:
1.De som mottagit Utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2.Länka till den bloggare du fick den från.
3.Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4.Lämna ett meddelande i deras bloggar,så att de vet att de fått utmärkelsen.

Tack alla ni som skriver fina ord till mig i min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0