Hyllning till min rumpa!

Vi har varit och badat varenda dag nu när det har varit sol.
Barnen har njutit till fullo, och jag med...
I fredagskväll hade vi med oss grill, korvar och chips. Ett fantastiskt sätt att ha fredagsmys på!

Dagen efter var vi på samma strand. Jag pratar om en lite skogsjö, med otroligt varmt vatten, fin brygga, lagom djupt innanför bryggan för de små barnen och fin sandbotten som man faktiskt kan se.
På denna stranden finns alla sorters kroppar. Ingen bryr sig om den andre... Skönt med sådana ställen.

Där sitter jag i allafall och försöker minnas när jag inte hade nån cellulit på häcken/låren...
Jag kan verkligen inte komma ihåg när det var, för jag har nog alltid haft det...?
Min häck har jag alltid varit utrustad med (ni som känner mig, vet vad jag pratar om), men det är nog först nu det senaste året som jag är stolt över den!

Den är så fantstiskt skön att sitta på! Och jag gillar faktiskt min fylliga rumpa! Även med celluliter!
Min mage bär spår av mina tre graviditeter, och jag är stolt över ränderna där med! Hade inte velat vara utan ränderna som vittnar om att jag har lyckats föra tre barn till världen.

Fan, min kropp är helt ok! Även med de extra kilona...
Den funkar till så mycket.

Nu ska den funka till att jobba kväll med, och som det känns nu så blir det en bra kväll!







Kommentarer
Postat av: Git

jag har oxå alltid gillat din rumpa..;)

2009-07-07 @ 15:14:45
Postat av: Git (igen)

Jädrans härlig inställning till kroppen..måste lära mig av dig vännen.. =)

2009-07-07 @ 15:15:50
Postat av: Anki

Ja du vännen, du är ju en av dem som lärt mig gilla den... ;)

Alla "slaps" stärker självförtroendet... Fast Syrran leder stort i buttslapping...

2009-07-07 @ 22:23:38
Postat av: Sara

ÅÅ... va jag saknar din rumpa... öööö... menade DIG! Hela du är fin Annika! :-)



Vi får ta en dejt snart!! Kram Sara

2009-07-09 @ 12:11:56
URL: http://bustrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0