Mina älsklingar...

Barnen har varit hos farmor sen i tisdags... Åkte i tisdags morse och kom hem idag.
Fy vad konstigt det är när huset är tomt... Men skönt! Tack svärmor!

Detta var första gången någonsin som barnen var borta alla tre i så många nätter... Och Stora A är 12 år...
Tror att det har varit nyttigt för oss allihop att vara ifrån varann... Men man längtar emellanåt så man blir knäpp!
Jag har gått runt i huset och pratat med Lakrits, katten, och han har svarat...

Ikväll blir det Singstar, kubb, sällskapsspel eller nåt med goda, goda vänner.
Fruktbricka, grönsaksdip och smoothie kommer serveras. Till det vin.

Tänkte vi skulle vara lite nyttiga... Och barnen älskar frukt och grönt.
Och jag älskar mina barn...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar också dina barn...

2009-07-17 @ 17:06:16
Postat av: Sagomamma

Jävlar vad länge dina älsklingar varit hos sin farmor nu! Förstår att ni inte brukar ha dem borta så länge.

2009-10-08 @ 17:48:14
Postat av: Anonym

fin blogg :-)



är 17 år och också ung mamma :-)

2010-02-25 @ 19:18:35
Postat av: Ann-Christine Forsberg

hej mammaanki ;) ville bara tjika in och säga hej från en annan mammaanki :P hittade dig på bloglovin..

2011-10-17 @ 23:53:48
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0