Morbror 50 år!

Min snygga morbror fyller 50 år på onsdag, och igår var vi på överaskningsfest hos honom som hans fru ordnat.
Så lyckat! Fantastiskt god mat som min andre morbrors cateringfirma "Jacobs catering" lagat.
Och ja, vi äter alltid otroligt god mat på våra släktträffar! Oftast med bra irländsk musik också...

Vi är en familj som älskar att släppa loss, vissa mer än andra... ´Jag och Allra käraste syster dansar alltid!
Spelar ingen roll vilken sorts fest det bjuds in till, spelas det musik så ska det dansas.

Det blev lite foton tagna igår, men vissa är tagna liiite senare under kvällen, så därför visar jag bara de som är "anständiga"...



Nänä, vi poserar inte... Vi står alltid så här avslappnat när vi minglar...



Jo ok, det gjorde vi, och det insåg vi här...



Jag, Allra käraste syster och min tredje morbror...
Eftersom jag höll i kameran, så var det jag som fick jättehuvudet... Dubbelt så stort som de andras...

Men det som "gjorde" min kväll, var när en kvinna frågade hur gammal jag var, och jag svarade 34...
Hennes reaktion var:
- Jaha ja, visst, eller hur?! Hur gammal är du?
Hon trodde jag var 10 år yngre...
Känns så jäkla gött... :)

Ikväll är huset fullt av egna barn och två extra kusiner som ska sova över...
Så mysigt att gå och titta på dem när de sover i högar i varandras sängar...
Och en moster som snusar lite i nacken på dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0