Bastardo...

Har egentligen så mycket att skriva, men har inte riktigt tid nu... kommer snart med bilder...

Ville bara berätta... Jag läser en del bloggar, bla den här Bastardo...
Han har en tävling nu, och vill höra lite kommentarer... Därav mitt inlägg.

Han skriver väldigt bra. Fängslande läsning som är lätt att förstå...
Hans barn betyder allt, och han verkar som en "normal" person. Kärleken till sin fru (?) och livet som vanlig arbetare...
Man läser och ler, och tycker det verkar vara en bra kille. MEN... helt plötsligt upptäcker man att han inte är så jäkla gullig!
När han har vaggat in en i en mjuk verklighet, och man tycker att han ligger på topp, så bara sparkar han ner en i en grop.
Som han har grävt dessutom! Då kommer där ett nytt inlägg om att vardagen är pissig.
Va fan!? Jag som tyckte att allt kändes bra att läsa ska minsann inte tro att livet är så sockersött.
Tycker han är taskig som faktiskt skriver om hur livet ser ut. Kunde jag inte få drömma lite till?
Om fina landsvägar, ölen på puben och kärlek...

Men jag kommer fortsätta läsa bloggen.
Jag kravlar mig upp ur gropen och återgår till min egen vardag...



Kommentarer
Postat av: Bastardo

Elaking ;) Lite för snällt. haha

2009-06-23 @ 13:15:41
URL: http://bastardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0