Rhodos!

Av 250 (!) bilder blev det de här jag visar...



En av poolerna... Här låg vi mest.
Var vid havet en dag med våra brända barn (trots sf 30) och gick tillbaka till rummet med tre gråtande barn...
Sved med saltet...



Restaurangen/baren där vi satt på kvällen...
Provade alla drinkar. Jag som egentligen bara dricker vin, tänkte att jag skulle ha valuta för All inclusive:en... Snåljåp!




Från vår balkong. Havet 50 meter bort... Och grekisk musik på kvällarna från restauranger runt omkring.
Sååå mysigt!



Detta är glass.
Var inne i Rhodos stad, Gamla stan. Världens bäst bevarade medeltidsstad. Otroligt pampigt!
Där hittade vi detta skyltfönster. Visserligen ser "djuren" helt galna ut, men barnen tyckte det var fräckt.



Lilla N gjorde flätor i Gamla stan. 20 euro! Rena rånet, men Lilla N stod brevid "försäljaren" och pep:
- Men mamma, jag viiiiill! Jag viiiill! Jag viiiill!
Sen brände hon hårbotten... Idag tog vi av dem.

5 bilder gör inte semestern rättvisa, men som sagt; jag har ca 245 bilder till...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ser helt underbart ut! Hur är det med huvudsnurret. Ska ni så är det ju guldläge nu...

Kraaaaaam!

2009-06-23 @ 20:58:31
URL: http://www.metrobloggen.se/gottelina
Postat av: Sara

Vilken glass bild :-) Man får lust att hoppa in i kortet å mumsa i sig.



Va fina ni är, verkligen läcker pool-bild på Mamma å dotter! Saknar er hela familjen mys! Kram S

2009-06-24 @ 00:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0