Utbildad behandlingspedagog!!

De senaste två åren har jag ägnat åt att utbilda mig till behandlingspedagog.
Och igår, 5 juni 2009, var jag klar!!

Är så otroligt stolt över mig själv. Jag har klarat detta med att studera som vuxen.
Och dessutom som trebarnsmamma, husägare och fru (med ALLT vad det innebär)...

Sååå jag klappar mig på axeln, och på onsdag åker vi till Rhodos. Hela familjen.
Första gången för barnen, och första gången för mig och Maken N tillsammans. Första gången för mig själv på 19 år.
Vi firade dessutom 10 årig bröllopsdag igår och detta blir vår bröllopsresa. Vi hade ingen för 10 år sen...

Jag ska njuta av varenda sekund!! Och tänka på er här hemma, när jag solar och badar i 29 graders värme... ;)
Fast detta är vi förtjänta av!


Kommentarer
Postat av: annika

Hej fd klasskamrat, ha en underbar resa!

2009-06-07 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0