75-årsfesten

Glömde ju berätta om festen.

Ett band som spelade irländsk musik, goood mat, vin, trevligt sällskap (släkten) och fina kläder (tog min nyinköpta, lite för korta klänning, och kände mig så himla grann)...
Kan det bli annat är bra?!

Tja... Stora dottern N hade feber, Stora pojken A var sur för han ville hellre vara med en kompis (ändrade sig dock då han "hittade" en kompis på festen), festen slutade klockan 21 (!!!) och jag dansade så ända in i bomben, så jag hade träningsvärk i vristerna i 4 dagar... Fast det sistnämnda var ju självförvållat och dessutom en "trevlig" smärta...

Som jag har sagt innan; vem behöver gym för att träna? Gå på fest och dansa istället!
I och för sig så har man inte pumps på gymmet, och visar dessutom inte häcken för hela släkten...

Men det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så läcker Anki! ;) Fick du ngt kort på dig med klänningen på? Man vill ju helt klart se en Prinsessa i en "let´s dance klänning", Kram S

2009-03-25 @ 21:20:17
Postat av: Gitsan

Men eller hur.. Läckraste bönan i hela Önnestad... ;) Kram G

2009-04-15 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0