:(

Usch känner mig bara lessen...
Samtal med Stora N:s fröken... Stora N:s trivs eller funkar inte riktigt... Måste göra nån slags handlingsplan.
Känns så skönt att fröken kan vara ärlig och säga som det är. Det bad vi ju i och för sig om när hon började i skolan, och när vi gick i genom vilket speciellt barn Stora N är... Så där satt jag och grät... av sorgsenhet och tacksamhet.

Vår lilla gåva... Nån "där uppe" trodde att hon skulle ha det bra hos oss, och att vi skulle klara av att hjälpa henne bli en harmonisk vuxen. Så De valde oss till hennes föräldrar.

Men när man känner att man står utan verktyg, och inte kan hjälpa henne, för att man inte vet riktigt hur...
Då känns det svårt...

Jag gör ALLT behövs och som står i min makt för att mina barn ska ha det bra.
Men när jag står utan makt, då är jag tacksam att jag har min mamma. Hon vet hur dessa små mirakel kan få hjälp.
De här barnen som behöver bli förstådda. Glad att jag har henne att fråga.

På måndag träffas vi med fröken för samtal...
Ska ta mig genom helgen. Försöka finnas där för Stora N. Få henne att känna att vi vill förstå... För det vill vi.

Lilla Stora underbara N... Vår lilla Saga. Man får tolka dig som man vill...
Vi väljer att älska dig...

Kommentarer
Postat av: annika

Men Söta Göta... Jaa vad ska man göra med denna ledsenhet som kommer så fort något inte är bra med barnen... härda ut, det brukar kännas mer hanterbart efter några dagar och kom ihåg att du gör ditt bästa och det räcker, det är gott nog! Det måste vi tro på för att orka.

2009-05-08 @ 17:08:56
Postat av: Anki

Jo jag vet...

Men visst bara "rasar" man...? :(

2009-05-08 @ 17:21:47
Postat av: annika

Absolut, rätt ner - sådär en tio våningar...

2009-05-08 @ 17:46:28
Postat av: annika

Absolut, pang -tio våningar rätt ner

2009-05-08 @ 17:55:41
Postat av: annika

ojdå, här ekar det. Tyckte inte det första kom med...

2009-05-08 @ 17:57:14
Postat av: Anonym

Haha! :)

Det gör inget... Då känns det som att man har många omkring sig... :) Tack!

2009-05-08 @ 17:58:36
Postat av: Jenny

Vi älskar henne också. Precis som hon är. Hälsa ungatrollet det. kramar om jättehårt med mina längsta armar så hela familjen får plats

2009-05-08 @ 18:47:53
Postat av: Anki

Tack underbara!!

2009-05-08 @ 18:49:25
Postat av: Niklas

Underbara älskade N.

Vi fixar detta.

2009-05-08 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0