PMS

Alltså.

Vad ända in i Askaremåla fyller pms för funktion?!
Jag känner hur hela kroppen bara gör uppror. Vill gråta, skälla ut någon, få världens utbrott och bara bete mig.
Ett sug efter choklad som inte vill ge med sig.

Försöker le när barnen kommer till mig men det är fasen inte lätt hela tiden...
Och va skyller man på?
Det är ju så dumt, undrar vad "han där uppe" tänkte när han såg till att vi kvinnor skulle ha pms?
- Minsann, jag tror jag slänger till kvinnfolket lite extra hormoner en gång i månaden, så känner de att de lever.

Bra jobbat! Jag känner att jag finns och existerar.
Det gör min omgivning med.

Kommentarer
Postat av: annika

Haha, måste skratta för du skriver så roligt, men usch o fy det är ett eeelääände med pms. Har du tagit dina Omega 3 ordentligt...?

2009-05-21 @ 20:11:54
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 03:40:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0