Små stora barn...

Vet ni vad som är tungt?!
Ett sovande barn på 30 kilo!

Jag är inte supersvag, men att lyfta in Lilla N sovandes från soffan är grymt! Himmel vad tunga barnen blir när de sover.
Inte hjälper de till heller, så man får liksom slänga upp dem i famnen. Där säckar de ihop om möjligt ännu mer! Inga armar eller ben slängs ut från deras kropp för att klammra sig fast, utan de bara hänger.

Men... de luktar så gott, är så mjuka, lite "barnsvettiga", snarkar lite, lugna, trygga, vackra...
Finns inget som är så vackert som sina barn... Äkta kärlek!

Och imorgon ska min lilla Lilla N skrivas in på skolan! En slags inskrivningsceremoni...
När sjutton blev hon så stor?! Hon föddes ju nyss...?

Nödbroms tack!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror jag kan säg att jag älskar dig Annika :) hehe. Dina beskrivningar blir så verkliga och väcker alla mina sinnen.. ibland skrattar jag, ibland snyftar jag, men jag är alltid lika impad av Dig å din familj.. Det lyser en aoura med kärlek runt dig! Jag hör av mig en av helgdagarna.. Du kommer inte undan!! Kram Sara klassen

2009-05-20 @ 21:47:57
Postat av: Anki

Tack fina Sara!

2009-05-21 @ 10:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0